Залишити відгук по замовленню Ви зможете після того, як воно буде доставлене. Вам надійде сповіщення з посиланням, за яким є можливість оцінити роботу наших підрозділів, а саме: роботу збиральника, який займався збиранням замовлення, оператора - який підтверджував та консультував по замовленню, та кур’єра, який здійснював доставку. Крім цього, залишити враження щодо якості отриманих продуктів магазину, та написати загальний коментар по всьому замовленню.
Зауважте, будь ласка, що змінити оцінку та коментар після відправки відгуку не буде можливості.
Після того, як відгук відправлено Вам також буде запропоновано залишити вдячність за якісне збирання замовлення у вигляді грошових коштів на Ваш розсуд.
Крім цього, нагороду для збирача у Вас є можливість додати попередньо під час оформлення замовлення через Кошик у відсотковому еквіваленті, залежно від суми обраних товарів.
Якщо замовлення оформлено, та вже відсутня можливість внести зміни, Ви можете написати нам в чат 📲, зателефонувати за номером ☎️ 0800 20 20 20 або написати листа на електронну адресу 📩 help@zakaz.ua та оператор відредагує замовлення. Проте зауважте, що це можливо зробити тільки у випадку, якщо замовлення ще не доставлено.