У цьому розділі Ви можете побачити товари, які Ви раніше обрали. Ви можете застосувати фільтр за «категоріями» та «додаванням». Поряд з назвою товару вказані його кількість і вартість, які Ви можете змінити натиснувши знак + (додати), або на х (видалити).
Щоб ми могли врахувати усі ваші побажання, скористайтеся функцією “Додати коментар збирачу”.
Щоб не витрачати додатковий час у майбутньому на пошук улюблених товарів, додайте товар в “Обрані”, натиснувши “❤️”. Також Ви можете створити групи товару, наприклад «Фрукти».
У нижній частині кошика відображена інформація про суму та загальну вагу Вашого замовлення. Після того, як Ви натиснете на кнопку «Оформити замовлення», Ви можете перевірити інформацію (ПІБ, номер телефону та адресу доставки), яку, у разі потреби, Ви можете відредагувати.
Пункт "Спосіб доставки" розміщує в собі адресу, яку ви можете вказати або вибрати з раніше використаних.
У пункті «Заміна товарів» оберіть спосіб комунікації зі збирачем: за телефоном або в чаті. Якщо Ви не можете вийти на зв'язок із збирачем, зробіть вибір: заміни на розсуд збирача або відмова від товару. Також цей розділ має функцію коментарів.
У пункті "Спосіб оплати" Ви можете обрати зручний для Вас спосіб розрахунку: готівкою при отриманні замовлення або карткою онлайн після збирання. Якщо Ви Юридична Особа, у Вас є також можливість здійснити міжбанківський грошовий переказ.
У цьому ж розділі Ви можете залишити коментар кур'єру, якщо у Вас є інформація, яка може допомогти кур'єру під час доставки, а також можете додати промокод на доставку, залишити винагороду збирачеві та обрати тип упаковки (використання малої кількості пакетів чи роздільне пакування).
Натискаючи кнопку «Замовити», Ви підтверджуєте замовлення і відправляєте його в роботу.