Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» повернення товару можливе протягом 14 днів від моменту покупки та за умови збереження Чека та зіпсованого товару.
Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну чи поверненню.
📌 Список товарів, що не підлягають обміну та поверненню:
- пухо-пір'яніі вироби;
- дитячі іграшки м'які;
- дитячі іграшки гумові надувні;
- рукавички;
- тюлегардинні та мереживні полотна;
- білизну натільну;
- постільна білизна;
- панчішно-шкарпеткові вироби;
- друковані видання;
- диски для лазерних систем зчитування із записом;
- товари для новонароджених (пелюшки, соски, пляшечки для годівлі тощо);
- товари особистої гігієни (наприклад, епілятори, електробритви, машинки для стрижки волосся);
- продовольчі товари (дитяче харчування тощо).
☝️ Відповідно до Закону України, ми не можемо здійснити повернення підакцизних товарів: алкогольна, тютюнова продукція – якщо ці товари належної якості.
☝️ Товари групи "суперфреш": кулінарія, свіже м'ясо, риба, фрукти-овочі, не вакуумовані ковбасні або делікатесні вироби – перевіряються у присутності кур'єра. Повернення можливе, якщо товар перевірено і внаслідок неналежної якості повернено кур'єру під час отримання замовлення.
Якщо Ви виявили невідповідність або брак товару, який входить до списку незворотної продукції після доставки, зв'яжіться, будь ласка, з нами в чаті 📲, за номером ☎️ 0800 20 20 20 або напишіть листа на електронну адресу 📩 help@zakaz.ua .