Прохання перевірити, що ваш платіж на замовлення не пройшов з наведених нижче причин.
Найпоширеніші проблеми при розрахунку карткою Visa/Mastercard на сайті з якими стикаються клієнти:
- Ліміт оплати в інтернеті - цю проблему можна вирішити наступним чином: для початку, відкрийте онлайн банкінг Вашої картки та перевірте розділ "оплата в інтернеті". У цьому розділі змініть суму на необхідну самостійно, якщо це дозволяє функціонал банкінгу, або зверніться на гарячу лінію Вашого банку, щоб змінити ліміти оплати в Інтернеті.
- Тимчасове чи постійне блокування картки - зверніться на гарячу лінію Вашого банку, з якого Ви намагалися провести оплату, щоб вирішити проблему.
- Якщо Ви пройшли за посиланням і не можете здійснити оплату, зверніться до служби підтримки https://easypay.ua/ua/contacts. Для замовлень з магазину METRO прохання звернутись в службу підтримки https://www.liqpay.ua/
- Надійшло посилання і воно не завантажується - зверніться на гарячу лінію Zakaz.ua 0800 20 20 20, щоб ми допомогли у вирішенні цього питання.
Зверніть Вашу увагу, якщо платіж проводиться з карти іноземного банку (з-за кордону) можуть виникнути труднощі при оплаті, коли сума за Ваше замовлення може бути “заблокована” (списана з Вашої картки) з безпекових або ж інших причин відхилена, то кошти повернуться назад на Вашу карту в повному обсязі. Також, інколи дана інструкція може стосуватися і українських банків.
Якщо оплата не пройшла по причинам, які не перечислені вище, зверніться, будь ласка, до нас в чат 📲, напишіть листа на електронну адресу 📩 help@zakaz.ua - у розділі "Контакти" або зателефонуйте за номером ☎️ 0800 20 20 20.