Код підтвердження - це унікальний 4-х значний номер, який надходить Вам на електронну пошту після оформлення замовлення. Для кожного наступного замовлення він буде інший та повторне використання коду неможливе.
У цілях безпеки, Вам необхідно його озвучити кур'єру, для отримання замовлення. Якщо код не було озвучено, кур’єр уповноважений не видавати замовлення та повернути його в магазин. Якщо отримувач замовлення інша особа, Вам необхідно самостійно передати даний код цьому клієнту.
Знайти код також можливо:
- у листі на пошті - "Ваше замовлення підтверджено", для будь-якого способу оплати;
- у листі - "Ваше замовлення успішно оплачено", надходить після оплати;
- Смс або Push-сповіщенні у додатку, якщо оплата карта - "Ваше замовлення успішно оплачено", приходить після оплати;
- Смс або Push-сповіщенні у додатку, для оплати готівкою та Безготівковим розрахунком - "Ваше замовлення зібрано", приходить після завершення збирання;
- в особистому кабінеті в розділі "Мої замовлення", під лінією зі статусами замовлень.
У випадку, якщо Ви не знайшли код, зверніться, будь ласка, до нас в чат 📲, напишіть листа на електронну адресу 📩 help@zakaz.ua - у розділі "Контакти" або зателефонуйте за номером ☎️ 0800 20 20 20.