- Збирачі дотримуються правил товарного сусідства при складанні замовлення;
- Ваше замовлення буде упаковане в пакети обраної мережі, які оплачуються окремо; Кількість пакетів залежить від об’єму замовлення та категорій обраних товарів;
- Побутова хімія пакується окремо;
- Під час транспортування, заморожені та охолодженні продукти знаходяться у термоящиках, в яких підтримується необхідна для продуктів температура.
Зауважте, будь ласка, якщо по Вашому замовленню все в наявності та ціна на позиції не змінилась, в такому випадку збирач не буде зв'язуватися з Вами у телефонному режимі або чаті.
Якщо обрана опція: "Не збирати позиції, за якими потрібні уточнення" та нам не вдалось з Вами зв'язатись для узгодження замін, в такому випадку усі позиції, які потребували Вашого підтвердження не будуть включені в замовлення.
Якщо Ви обрали опцію: "Зробити заміни на розсуд збирача", відповідно, у випадку якщо з Вами не можуть зв'язатися для узгодження замін, збирач зробить їх на власний розсуд. Відповідно до тієї ж цінової категорії.
У разі якщо Ви вказали спосіб комунікації по замовленню чат, та в замовленні сталися зміни, Вам будуть приходити повідомлення з інформацією по наявності товару, їх термінів і пропонованих замінах від нашого збирача.
Зверніть увагу, що час листування зі збирачем обмежений (15 хвилин), і дана інформація буде вказана в першому повідомленні, після закінчення часу чат буде автоматично закритий.
Всі повідомлення відправлені по закінченню чату не можуть бути враховані до замовлення.